20 Aralık 2010 Pazartesi

Tekerleme öğrenelim...

Çocuklara öğretirken çok keyif aldığım onlarında keyif aldıklarını çabucak öğrenmelerinden anladığım tekerlemeler..Bazı çocuklar için bir tekrar yeterli oluyor :))Genelde canlandırma şeklinde uyguluyorum..Daha aktif oluyorlar..

KAPIDAN TAVŞAN GEÇTİ Mİ?
-Kapıdan tavşan geçti mi?
*Geçti
-Tuttun mu?
*Tuttum
-Kestin mi?
*Kestim
-Tuzladım mı?
*Tuzladım
-Pişirdin mi?
*Pişirdim
-Bana ayırdın mı?
*Ayırdım
-Hangi dolaba koydun?Haydi al getir
*Getiremem
-Neden getirimezsin?
*Kara kediler yemiş.
-Vay vay, miyav


BABAM BANA NE ALDI
-Babam bana ne aldı biliyor musun?
-Ne?
-Pasta
-Ne yaptın?
-Hepsini yedim
-Öyle yapmamalıydın,dörde bölüp arkadaşlarına da vermeliydin
-Babam bana ne aldı biliyor musun?
-Ne?
-Pantolon
-Ne yaptın?
-Dörde bölüp arkadaşalarıma dağıttım
-Öyle yapmamalıydın ütüleyip dolabına asmalıydın
-Babam bana ne aldı biliyor musun?
-Ne?
-Kedi
-Ne yaptın?
-Ütüleyip dolabıma astım
-Öyle yapmamalıydın besleyip büyütmeliydin
-Bizim eve kim girdi biliyor musun?
-Kim?
-Hırsız
-Ne yaptın?
-Besleyip büyüttüm
-Öyle yapmamalıydın,sırtından tutup polise vermeliydin
-Bize kim geldi biliyor musun
-Kim?
-Ayşeler
-Ne yaptın
-Sırtından tutup polise verdim
-Öyle yapmamalıydın çay kahve yapıp oynamalıydın.
Tekerleme öğrenelim... adlı yazıyı kişi görüntülendi!

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...