21 Aralık 2010 Salı

BEN YEMEK YEMİYCEEEEM!! :(

     Okullarımızda sık karşılaştığımız sorunlardan bir tanesi de yemek yeme problemi..Velilere broşür olarak hazırlanabilecek güzel bir makale..Ayrıca sitede çok güzel makaleler bulunuyor,bu siteyi velilerimize ve bilgi sahibi olmasını istediğimiz herkese önerebiliriz..

''...“O kadar özenerek hazırlıyorum bir lokma bile yediremiyorum, benimle hep inatlaşıyor ve asla sözümü dinlemiyor.”
“ Bir türlü YEMİYOR  sadece televizyon karşısında yemek yedirebiliyorum.” gibi ifadeler kullanılmaya başlamışsa yemek yemek  gibi çocuğunuzun sağlıklı gelişimi için gerekli olan bu temel ihtiyaç  problem olmaya başlamış demektir.  ....''

devamı işte burada


kaynak: cocukyuvaniz.com
BEN YEMEK YEMİYCEEEEM!! :( adlı yazıyı kişi görüntülendi!

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...